Monday 12 December 2011

SEPUPU-SEPUPU SAYA SEBELAH MAMA..

ini gambar saya bersama haikal (adik saya) dengan sepupu-sepupu sebelah mama..
anak mak long saya (kakak mama)..
gambar ni masa raya tahun lepas..


belakang dari kiri : Tengku Mohd Alif dan saya
depan dari kiri : Tengku Mohd Aqil, Haikal (adik saya) dan Tengku Mohd Afiq
kat pintu dapur pun jadi tempat posing..sebab susah sangat kami berlima ni nak berkumpul sekali..huhu



semua sepupu saya lelaki..
korang tengok gambar Afiq..hihihi..
kelakar je kan..haha




tapi...



pada 30 November bebaru ni..
saya dah mendapat sepupu baru..
yang ni perempuan..hehehehe
anak Ayah Wa saya (adik mama)..



ni gambarnyerrr..





tadaaaa!!!!







nama baby ni..
Tengku Amni Qaleesya bt. Tengku Shawalludin..
Tengku Shawalludin tu Ayah Wa saya..adik mama..

comel baby ni..
geram je tengok..hehe

ok itu aje cerita sepupu baru saya..
Terima kasih sudi membaca.. :-)

No comments:

Copyright (c). All right reserved by epitkimi